Aktualności

Komendant Powiatowy Policji w Goleniowie poszukuje pracownika

Data publikacji 03.11.2021

Komendant Powiatowy Policji w Goleniowie poszukuje kandydata na stanowisko: starszy inspektor ds. nieletnich i patologii Referatu Prewencji Komisariatu Policji w Nowogardzie.

Komendant  Powiatowy  Policji w Goleniowie poszukuje kandydata na stanowisko:

nazwa stanowiska: starszy inspektor

do spraw  ds. nieletnich i patologii Referatu Prewencji Komisariatu Policji w Nowogardzie

Wymiar etatu:   1 etat

Liczba stanowisk: 1 stanowisko

 

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Goleniowie

Ul. Maszewska 9

72-100 Goleniów

Miejsce wykonywania pracy: Nowogard

           

Komisariat Policji w Nowogardzie

ul. Wojska Polskiego 9

72-200 Nowogard

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

-  rozpoznawanie i zapobieganie przestępczości nieletnich oraz zagrożeń wynikających ze 

   zdemoralizowania, alkoholizmu, narkomanii i innych zjawisk patologicznych,

-  przeciwdziałanie przemocy w rodzinie i pomoc osobom pokrzywdzonym,

-  opracowywanie projektów i materiałów profilaktycznych,

-  rozpoznawanie zaniedbań opiekuńczo-wychowawczych i podejmowanie stosownych działań,

-  opracowywanie programów prewencyjno-profilaktycznych skierowanych do dzieci i młodzieży 

    zagrożonej demoralizacją,

-  nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami szkół w celu organizowania

   wspólnych spotkań i prelekcji w szkołach na terenie powiatu goleniowskiego.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

- praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych, obsługa urządzeń biurowych (komputer,   

  drukarka, niszczarka),

- doraźna praca w terenie – wyjazdy na spotkania i prelekcje samochodem służbowym,

- stres związany z reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- praca wykonywana na I piętrze budynku (bez windy),

- oświetlenie naturalne i sztuczne,

- praca przy monitorze ekranowym,

- wyjazdy w teren.

 

Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:

Wg mnożnika 1,6152 kwoty bazowej, tj. 3.282,02 zł brutto miesięcznie + dodatek za wysługę lat.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

n i e z b ę d n e:

            wykształcenie:   średnie  

            doświadczenie zawodowe/staż pracy:   minimum 1 rok stażu pracy w jednostkach administracji

            pozostałe wymagania niezbędne:

            -    obywatelstwo polskie,

            -    zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

            -    znajomość przepisów:  ustawy o Policji, ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich, kodeksu

                 rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o służbie cywilnej,

            -   umiejętność pracy w zespole,

      -   dokładność i rzetelność w wykonywaniu pracy.

            -   umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych.

 d o d a t k o w e:

 

             -    wykształcenie średnie lub wyższe – profilowanekierunek pedagogika lub resocjalizacja

             -    doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań, doświadczenie w pracy

                   z młodzieżą,

            -     umiejętność nawiązywania kontaktów,

            -     samodzielność i   komunikatywność,

            

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem  za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

-     kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,

-     kopie dokumentów potwierdzających staż pracy/doświadczenia zawodowego

 

Termin składania dokumentów:

 

            12 listopada 2021r.

 

Miejsce składania dokumentów:

            Komenda Powiatowa Policji

            ul. Maszewska 9

            72-100 Goleniów

Pocztą lub osobiście w sekretariacie Komendy w zaklejonych kopertach z dopiskiem  „oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 2/2021”.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Goleniowie, ul. Maszewska 9,       72-100 Goleniów.

Kontakt do inspektora ochrony danych - e-mail: grzegorz.matuszewski@sc.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez administratora danych.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

 Uprawnienia:

- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.

 - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 

 

Inne informacje:

 

Przewidywany termin zatrudnienia miesiąc grudzień 2021r.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych nie wynosi co najmniej 6 %.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane  telefonicznie                          o kolejnych etapach selekcji, tj. o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

W ofercie pracy należy podać dane kontaktowe – nr telefonu. Życiorys/cv, list motywacyjny muszą zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr  i Szkolenia KPP               w Goleniowie przed upływem tego terminu.      

           

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:

Zespół Kadr i Szkolenia KPP w Goleniowie tel. 47 78 21 583 lub 47 78 21 582. 

  • Komendant Powiatowy Policji w Goleniowie poszukuje pracownika
Powrót na górę strony