Komendant Powiatowy Policji w Goleniowie poszukuje pracownika
Komendant Powiatowy Policji w Goleniowie poszukuje kandydata na stanowisko technik w Zespole Administracyjno-Gospodarczym w Komendzie Powiatowej Policji w Goleniowie.
Komendant Powiatowy Policji w Goleniowie poszukuje kandydata na stanowisko:
nazwa stanowiska: technik
w Zespole Administracyjno- Gospodarczym KPP w Goleniowie.
Wymiar etatu: 1 etat
Liczba stanowisk: – 1 stanowisko
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Goleniowie
ul. Maszewska 9
72-100 Goleniów
Miejsce wykonywania pracy: Goleniów
siedziba Komendy Powiatowej Policji w Goleniowie
ul. Maszewska 9
72-100 Goleniów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie całości gospodarki mpis i transportowej w KPP Goleniów (w tym w KP Nowogard);
- rozliczanie i ewidencja obrotów mpis:
-
- prowadzenie książki magazynowej przychodów i rozchodów mpis
- prowadzenie pomocniczej książki magazynowej mpis
- kierowanie wniosków do KWP w sprawie norm zużycia paliwa
- rozliczanie zużycia mpis (dowody obrotu mpis, kontrolki)
- sporządzanie sprawozdań w zakresie gospodarki mpis
- Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych pojazdów i innego sprzętu transportowego
w użytkowaniu oraz dokumentacji eksploatacyjnej pojazdów (książki kontroli pracy pojazdów, dowody GT-22, protokoły przekazania sprzętu między kierowcami) – zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Wydawanie i ewidencja upoważnień na prowadzenie pojazdów służbowych (wystawianie skierowań na badania lekarskie kierowców).
- Planowanie obsług okresowych pojazdów i przeglądów technicznych (OT-2).
- Wydawanie paliw, olejów i płynów kierowcom zgodnie z przeznaczeniem – wpisaniem każdorazowo wydanego środka do książki kontroli pracy danego pojazdu służbowego oraz przyjmowanie zużytych olejów.
- Nadzór i tankowanie wszystkich pojazdów służbowych (samochodów, motocykli, łodzi)
w ostatni dzień roboczy każdego miesiąca oraz wydawanie dokumentów do pojazdów służbowych na nowy miesiąc. - Przechowywanie pod zamknięciem materiałów stanowiących zapas magazynowy .
- Prowadzenie ewidencji wydanych materiałów na pojazdy.
- Obsługa i bieżąca konserwacja agregatu zasilania awaryjnego ANDORIA typ ZETJ 150PR nr 07113353 zgodnie z wymaganiami.
- Przekazywanie danych z obrotów mpis z zakresu ochrony środowiska - zgodnie
z ustalonymi terminami. - Realizacja procedur związanych z likwidacją szkód transportowych: sporządzanie protokołów szkód, meldunków o wypadkach i kolizjach drogowych, zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli wraz z obowiązująca dokumentacją, kierowanie pojazdów do naprawy zgodnie z decyzją i wskazówkami Wydziału Transportu KWP w Szczecinie , kompletowanie i prowadzenie dokumentacji szkodowej pod nadzorem Wydziału Transportu KWP w Szczecinie,
- Sporządzanie „Protokołu szkody – za przepał” na nieuzasadnione ponadnormatywne zużycie paliwa za okres rozliczeniowy.
- Wydawanie z magazynu zamiennych części samochodowych i innych akcesoriów do warsztatu samochodowego mechanikowi tutejszej jednostki i systematyczne prowadzenie książki ewidencji w tym zakresie.
- Wykonywanie zestawień prac wykonanych przez mechanika oraz wykonanie usług technicznych i napraw sprzętu transportowego za każdy miesiąc.
- Realizacja zadań w zakresie organizacji przygotowań obronnych i militaryzacji zgodnie z obowiązującymi w KPP w Goleniowie przepisami w tym zakresie.
- Wykonywanie obsługi codziennej pojazdu służbowego wykorzystywanego w pracy, w zakresie zawartym w załączonym wykazie podstawowych czynności OC.
- Sporządzanie i przesyłanie w wymaganych terminach sprawozdań okresowych:
a) rocznych z obrotu mpis; b) rocznych o stanie i pracy transportu;
c) o wypadkach i kolizjach drogowych.
- Przestrzeganie zasad zachowania tajemnicy prawnie chronionej.
- Przestrzeganie obowiązujących przepisów dyscypliny pracy, bhp i p.poż.
- Dbanie o estetykę i porządek w miejscu pracy.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca wykonywana w warunkach normalnych – biurowych, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca wykonywana w budnyku biurowyym ZAG
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy monitorze ekranowym.
Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego:
3.010,00 zł miesięcznie brutto (+ dodatek za wysługę lat)
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
n i e z b ę d n e:
Wykształcenie: minimum średnie
doświadczenie zawodowe / staż pracy: doświadczenie na podobnym stanowisku
pozostałe wymagania niezbędne:
- prawo jazdy Kat. B
- obywatelstwo polskie,
- zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- biegła umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych – Pakiet Office,
- znajomość przepisów w zakresie:
- ustawy o Policji,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- rozporządzenia MSWiA z dnia 23.08.2018r. (z późn. zm.) w sprawie przetwarzania informacji przez Policję,
- zarządzenia nr 70 KGP z dnia 2 grudnia 2019r. w sprawie Krajowego Systemu Informacyjnego Policji (KSIP),
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań,
- dyspozycyjność i komunikatywność,
d o d a t k o w e:
- doświadczenie zawodowe – 3 lata
- poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli ”poufne”,
- praca na podobnym stanowisku,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „Poufne”; - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy/doświadczenia zawodowego;
Termin składania dokumentów:
15.03.2021r.
…………………………
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Goleniowie
ul. Maszewska 9
70-100 Goleniów
pocztą lub osobiście w sekretariacie Komendy w zaklejonych kopertach z dopiskiem „oferta zatrudnienia nr 1/2022”.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Goleniowie, ul. Maszewska 9, 72-100 Goleniów
Kontakt do inspektora ochrony danych - e-mail: iod.kppgoleniow@sc.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe nie są udostępniane osobom i podmiotom trzecim i są przetwarzane wyłącznie przez administratora danych.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej.
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
Przewidywany termin zatrudnienia: miesiąc kwiecień 2022r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie o kolejnych etapach selekcji, tj. o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.
W ofercie pracy należy podać dane kontaktowe – nr telefonu. Życiorys/cv, list motywacyjny muszą zawierać oryginalny podpis kandydata. Wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone bieżącą datą oraz zawierać oryginalny podpis kandydata.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do zatrudnienia są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska. Oferty te mogą zostać odebrane osobiście w Zespole Kadr i Szkolenia KPP w Goleniowie przed upływem tego terminu.
Zatrudnienie osoby wyłonionej w wyniku naboru może nastąpić po wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
Zespół Kadr i Szkolenia KPP w Goleniowie tel. 47 78 21 583.